کاور مبل ژلاتینی

قیمت کاور مبل ژلاتینی

یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای محافظت از انواع مبلمان، استفاده از کاور ژلاتینی است.  قیمت کاور مبل ژلاتینی بسیار مناسب است و با کیفیت بالا ساخته می شوند. از این رو،  نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. در حال حاضر، حجم تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد است.  شما می‌ توانید برای پیشگیری از نفوذ مایعات یا گرد و غبار و از بین رفتن سریع مبلمان خود، با اطمینان فراوان از انواع کاورهای ژلاتینی استفاده کنید.

 

کاور مبل ژلاتینی برای چه نوع مبلی مناسب است؟

در حال حاضر شما برای انواع

  • مبل سلطنتی
  • مبل کلاسیک
  • مبل استیل

می‌ توانید از کاور ژلاتینی استفاده کنید. این کاورها به صورت دستدوز و آماده تولید می‌ شوند که شما می‌ توانید برای انواع مبلمان منزل یا محل کار خود با هر اندازه و ابعادی که می خواهید آن‌ها را سفارش دهید.

مهم:  در صورتی که می‌ خواهید از مبل خود به خوبی محافظت کنید، می‌ توانید بدون نگرانی اقدام به سفارش کاور ژلاتینی مبلمان کنید.

 

ویژگی های کاور مبل ژلاتینی

انواع کاور مبل ژلاتینی دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد و متفاوتی است که با اطلاع از این موارد، می‌ توانید بهترین نوع آن را تهیه کنید. در ادامه مهم‌ ترین ویژگی‌ های کاور مبل ژلاتینی را ذکر می‌ کنیم:

  1. این کاورها از کیفیت و ماندگاری نسبتاً بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند به خوبی از قسمت‌ های مختلف مبل مانند دسته، کفی و پشتی محافظت کنند.
  2. از شفافیت بالایی برخوردار بوده و می‌ توانند جلوه شیک و زیبایی برای خانه شما به وجود بیاورند.
  3. می‌ توان آن‌ها را در اندازه‌ های کوچک و بزرگ برای مبلمان یک نفره یا چند نفره تهیه کرد.
  4. انعطاف پذیری بالایی داشته و نشستن چند ساعت روی آن‌ها خستگی یا بدن درد برای شما به وجود نمی‌آورد.
  بازار خرید نوار های مبلی با طرح ها و رنگ بندی های متفاوت

 

چگونه کاور مبل ژلاتینی را تمیز کنیم؟

انواع کاور مبل ژلاتینی به آسانی تمیز می شوند و می‌ توان با استفاده از یک دستمال نمدار، آلودگی یا گرد و خاک را از روی آن‌ها پاک کرد. توجه داشته باشید هیچگاه برای تمیز کردن کاور ژلاتینی از مواد شوینده قوی و برس استفاده نکنید، زیرا این کار علاوه بر کاهش کیفیت کاور، باعث تغییر رنگ آن می‌ شود.

پس در نظر داشته باشید استفاده از یک حوله یا پارچه‌ نخی نمدار برای تمیز کردن انواع کاور ژلاتینی مبلمان کافی است. همچنین بهتر است کاورها را با آب داغ و مواد سفید کننده نشویید زیرا این کار نیز باعث کدر شدن و کاهش شفافیت کاورها می‌ شود. رعایت نکات ذکر شده در مورد تمیز کردن کاور ژلاتینی، می‌ تواند به افزایش ماندگاری و دوام آن‌ها کمک شایانی کند.

 

نحوه سفارش کاور مبل ژلاتینی

برای سفارش کاور مبل مرغوب و با کیفیت می توانید از طریق سایت مبل شناس اقدام کنید. این وب سایت فروشگاهی انواع کاورهای ژلاتینی را با ضخامت استاندارد و ماندگاری بالا در اختیار خریداران محترم قرار می‌ دهد. شما می‌ توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه، به آسانی از طریق سایت مبل شناس، کاور مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

  آموزش قدم به قدم تعویض فوم سرد

بهتر است، قبل از خرید این کاورها، از فروشنده در مورد ابعاد یا کیفیت دوخت محصول  سوال کرده و سپس با خیال راحت گزینه  مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

قیمت کاور مبل ژلاتینی

اطلاع از قیمت کاور مبل ژلاتینی می‌ تواند به خریداران کمک کند تا این کاور را بر اساس بودجه و توان مالی خود خریداری کنند. توجه داشته باشید در حال حاضر قیمت این کاورها نسبت به کارایی بالایی که دارند بسیار ناچیز بوده و شما با صرف هزینه کم می‌ توانید مبلمان خود را در برابر آسیب‌ های خارجی محافظت کنید.

در راستای پرداختن به قیمت کاور مبل ژلاتینی توجه به این نکته حائز اهمیت است که موارد مختلفی می‌ توانند روی قیمت انواع کاور مبل ژلاتینی تاثیر بگذارند.  از مهم‌ترین آن‌ها می‌ توان به نوسانات موجود در بازار، کیفیت دوخت و برند تولید کننده اشاره کرد. شما می‌ توانید از سایت مبل شناس انواع کاور ژلاتینی را با قیمت کم و منصفانه و به صورت آنلاین و حضوری، خریداری کنید. همین الان با تیم فروش ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *