آموزش خرید اصولی مبلمان

با توجه به مشاهدات و تجربیات مشتریان ، امروزه خرید مبلمان در ایران جزو یکی از کارهای پر ریسکه تا جایی که اگر از دوستان یا اقوام خود درباره تجربه خرید مبلمان سوال بپرسید معمولا” می گویند که از خرید خود راضی نبوده اند و معمولا” در ادامه این جملات هم می گویند :

ما آشنای مبلی نداشتیم جنس بد بهمون دادن، شما از آشنا بخر سرت کلاه نره !!!

اون مبلی که ما تو نمایشگاه دیدیم با اون مبلی که برامون آوردن فرق داشت !

رنگ پارچه ای که ما انتخاب کردیم با اون چیزی که برامون زدن یکی نبود !

چند بار از خرید مبل گزیده شدیم دیگه  جرات نمی کنیم سمت مبل بریم !

موقع تحویل خیلی اذیتمون کردن یه ماه دیرتر تحویلمون دادن !

تا شب عروسی منتظر بودیم مبلامونو بیارن ، کلی حرص خوردیم !

اما واقعا راه حل خرید بی دردسر مبلمان چیست؟

شما باید آگاهیتون رو بالا ببرید همین ، در غیر این صورت هر چیزی بخرید با ریسک خریدید . آگاهی شما هم جز با دیدن و مطالعه کردن یک منبع معتبر بالا نمیره .

مبلمان و سرویس خواب جزو لوازمی هستند که قیمت نسبتا” بالایی دارند و خرید اونها مثل خرید خواروبار نیست که بشه راحت عوضش کرد و امروز پنیر یه برند رو بگیریم و اگه خوب نبود فرداش یه برند دیگه رو تست کنیم !

  مرکز تخصصی تعمیر مبل ریلکسی برقی، دستی، سالمندی

با خوندن نکته های زیر ( مخصوصا” آخرین نکته) می تونید یه خرید خوب و بدون استرس داشته باشید :

  • محیط خونه ، دکوراسیون ، فرش ، پرده و هر چیزی که احساس می کنید در انتخاب مبل شما تاثیر گذار هست رو بررسی کنید مخصوصا” ابعاد منزل و راه پله ها و در نهایت برای خودتون مشخص کنید برای منزل شما چه مبلی مناسبه ؟ آیا شما جای مبل بزرگ رو دارید؟ آیا مبل ال برای منزلتون بهتر نیست ؟ آیا بهتر نیست بجای نهارخوری 6 نفره یه میز4 نفره بخرید و دوتا نیمکت دونفره و دوتا صندلی باریک بخرید ؟
  • یکبار بصورت کلی به بازار سر بزنید برای  مثال به بازار مبل دلاوران یا یافت آباد برید و خیلی کلی ببینید چه مدل هایی از مبلمان را می پسندید.
  • از مدل هایی که دیدید دو  مدل را کاندید کنید؛ تا اینجا فقط مهمه که  ظاهر مبل رو دوست داشته باشد (اگه بهترین وسایل هم داشته باشی و دوسش نداشته باشی فایده ای نداره )
  • درباره دو تا مبلی که انتخاب کردید اطلاعات کسب کنید و ببینید مزایا و معایب هر کدوم چیه و کدومش برای شما مناسب تره و حسابی مقایسشون کنید . برای این کار هم از جستجو در اینترنت و هم از خود فروشندگان کمک بگیرید ، البته نه از همون فروشنده ای که مبلش رو پسندید .
  • بعد از انتخاب نهایی مدل ، حالا تازه تکلیف شما مشخص شده که دقیقا” دنبال چی هستید و تقریبا” تا این مرحله رسیدن حداقل 10 روز زمان میبره .
  • شما می تونید مبل مورد نظرتون رو هم از نمایشگاه خرید کنید و هم بصورت مستقیم از تولیدی ولی در هر صورت از جایی خرید کنید که معتبر باشه .
  • حتما” فاکتور خرید دریافت کنید و از فروشنده بخواهید تمامی نکات را در فاکتور قید کنند ، مواردی مثل : جنس چوب ، مدت ضمانت ، هزینه حمل و کارگر تا منزل ، نوع پارچه و هر آنچه در مراحل قبل متوجه شدید . حتما” از فروشنده بخواهید بابت تاخیر هر روزه در تحویل مبل مبلغ جریمه در فاکتور ذکر شود .
  • فاکتور باید رسمی باشد و سربرگ داشته باشد و آدرس و تلفن تماس معتبر داشته باشد و مهر و امضاء شود .
  • اگه  قصد دارید به صورت مستقیم از تولیدی خرید کنید می توانید به قسمت “خرید مبل ” مراجعه کنید .
  مرکز ارائه تعمیرات حرفه ای انواع مبلمان با قیمت مناسب در تهران
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
2 پاسخ
  1. محمدرضا گفته:

    سلام خدا قوت
    شما مشاوره ی حضوری هم دارید؟چون چند بار برای خرید مبل سرم کلاه گذاشتن چشمم خیلی ترسیده
    میخام بدونم جایی هست بتونم بیام مشاوره ی حضوری بهم بدید؟
    ممنون از کمکتون

    پاسخ
    • پشتیبان گفته:

      ما تولید مبل نداریم. ما مرکز خدمات مبل هستیم و کارهایی مانند تعمیرات مبل و دوخت کاور انجام میدیم.برای خرید مبل به سایت زیرکار مراجعه کنید.
      http://www.zirkar.com

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *